Nu är snart allt över

Idag gick jag min sista skoldag i grundskolan, vi kommer ha avsluting osv på skolan imorgon men idag var det sista dagen i klassrummet. Åt även för sista gången i matsalen. Jag tycker det är både sköt och trist. Jag har aldrig trivits så bra någonstans som jag gjort högstadie tiden. Men det är också sköt att slippa skolan och få sommarlov. Sen ta ett steg ut i vuxenvärlden och börja gymnasiet till höst.
 
Får inte in någon bild eftersom jag inte har någon blogg.se app på ipaden, hoppas ni övelver!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ttp://static.blogg.se/shared/js/comments.js">

Nu är snart allt över

Idag gick jag min sista skoldag i grundskolan, vi kommer ha avsluting osv på skolan imorgon men idag var det sista dagen i klassrummet. Åt även för sista gången i matsalen. Jag tycker det är både sköt och trist. Jag har aldrig trivits så bra någonstans som jag gjort högstadie tiden. Men det är också sköt att slippa skolan och få sommarlov. Sen ta ett steg ut i vuxenvärlden och börja gymnasiet till höst.
 
Får inte in någon bild eftersom jag inte har någon blogg.se app på ipaden, hoppas ni övelver!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback