Konsten att leva i en väska

Mitt liv är alltid i en väska, jag sover aldrig i samma säng i en hel vecka. En vecka kan se ut ungefär tre dagar hos moa, en dag hos mamma, två dagar hos pappa och en natt i stugan. Så jag har ganska mycket erfarenhet av att bo i en väska, fast det funkar tills en gräns och sen orkar man inte längre. Nu ska jag börja bo på ett eller ibland två stället så jag slipper tänka på vart jag ska sova kvällen innan för att kunna packa. 

Hur bor ni? bor ni också på flera ställen?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ttp://static.blogg.se/shared/js/comments.js">

Konsten att leva i en väska

Mitt liv är alltid i en väska, jag sover aldrig i samma säng i en hel vecka. En vecka kan se ut ungefär tre dagar hos moa, en dag hos mamma, två dagar hos pappa och en natt i stugan. Så jag har ganska mycket erfarenhet av att bo i en väska, fast det funkar tills en gräns och sen orkar man inte längre. Nu ska jag börja bo på ett eller ibland två stället så jag slipper tänka på vart jag ska sova kvällen innan för att kunna packa. 

Hur bor ni? bor ni också på flera ställen?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback