Låt sagan fortsätta

Dom flesta vet vad twilight filmerna är, det är 4 böcker och 5 filmer som handlar om Vampyrer. Jag är ett ganska stort Twilight fan, som nu har startat en namninsamling på att twilightfilmerna ska bli en till. 
Klicka häääääääär om du vill hjälpa mig genom att skirva under via mejl, facebook eller twitter att du också vill att sagan ska fortsätta. Sammlar jag in flest namninsamlingar så kommer jag vinna en resa för vå till USA & staden Forks där filmen spelas upp. Så hjälp mig nuuuuuuu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ttp://static.blogg.se/shared/js/comments.js">

Låt sagan fortsätta

Dom flesta vet vad twilight filmerna är, det är 4 böcker och 5 filmer som handlar om Vampyrer. Jag är ett ganska stort Twilight fan, som nu har startat en namninsamling på att twilightfilmerna ska bli en till. 
Klicka häääääääär om du vill hjälpa mig genom att skirva under via mejl, facebook eller twitter att du också vill att sagan ska fortsätta. Sammlar jag in flest namninsamlingar så kommer jag vinna en resa för vå till USA & staden Forks där filmen spelas upp. Så hjälp mig nuuuuuuu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback