Fördelar och nackdelar med stora bröst

Först vill jag säga att du som läser detta bestämmer själv om du har stora bröst eller inte, jag vill inte göra det här inlägget för att såra någon eller provoserar. Jag tyckte det skulle vara ett roligt inlägg att läsa. Komentera gärna vad du tycker.
 
Fördelar:
♥ Man kan använda brösten som hylla 
♥ Perfekta krockkuddar
♥ Man behöver ingen extra kudde till gästen
♥ Man kan kväva folk med dom
 
Nackdelar:
♥ Man kan inte ha trekantsbekini (gäller inte alla)
♥ Dom är vällidgt tunga
♥ Dom flyger iväg om du springer i trappor
♥ Dom tar all uppmärksamhet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ttp://static.blogg.se/shared/js/comments.js">

Fördelar och nackdelar med stora bröst

Först vill jag säga att du som läser detta bestämmer själv om du har stora bröst eller inte, jag vill inte göra det här inlägget för att såra någon eller provoserar. Jag tyckte det skulle vara ett roligt inlägg att läsa. Komentera gärna vad du tycker.
 
Fördelar:
♥ Man kan använda brösten som hylla 
♥ Perfekta krockkuddar
♥ Man behöver ingen extra kudde till gästen
♥ Man kan kväva folk med dom
 
Nackdelar:
♥ Man kan inte ha trekantsbekini (gäller inte alla)
♥ Dom är vällidgt tunga
♥ Dom flyger iväg om du springer i trappor
♥ Dom tar all uppmärksamhet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback