hur ska någon annan kunna tycka om dig om inte du ens du gör det?

Igår fick jag en tanke ställare, hur ska någon annan kunna tycka om dig om inte du ens du gör det?


Jag funderade söder på det, och jag tycker att det är välldigt sant. Hur ska du kunna "kräva" att någon ska tycka om dig om inte ens du tycker om dig själv. Lär dig tycka om dig själv innan du kan "kräva" att någon annan ska tycka om dig. Vad tyckar du? Jag är jätte sugen på att veta vad alla som läser bloggen tycker om olika saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ttp://static.blogg.se/shared/js/comments.js">

hur ska någon annan kunna tycka om dig om inte du ens du gör det?

Igår fick jag en tanke ställare, hur ska någon annan kunna tycka om dig om inte du ens du gör det?


Jag funderade söder på det, och jag tycker att det är välldigt sant. Hur ska du kunna "kräva" att någon ska tycka om dig om inte ens du tycker om dig själv. Lär dig tycka om dig själv innan du kan "kräva" att någon annan ska tycka om dig. Vad tyckar du? Jag är jätte sugen på att veta vad alla som läser bloggen tycker om olika saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback